معیارهای محتوای خوب

۳ بازديد

ما سعی می کنیم در مقاله معیارهای محتوای خوب برای کاربر و موتورهای جستجو، اطلاعاتی در مورد محتوای خوب برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های محتوای خوب بپردازیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین بهترین محتوا رو برای وبسایت خودتون تهیه کنین یا اگه قصد سفارش تولید محتوا دارید این مطلب به دردتون میخوره. امروزه محتوا و تولید محتوا از اهمیت زیادی برخوردار هست. به طوری که از محتوا با عنوان پادشاه سایت اسم برده میشه. ولی آیا هر محتوایی می تونه با استقبال مخاطبان و کاربران مواجه شده و البته رتبه خوبی رو در موتورهای جستجو به دست بیاره؟ قطعا پاسخ به این سوال خیر هست. یه محتوای خوب معیارهای منحصر به فردی داره و باید در تولید محتوا به این معیارها توجه بشه.

محتوای خوب چه محتوایی است؟

برای کسی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت داره، پرسیدن سوال محتوای خوب چه محتوایی است؟ کمی می تونه عجیب باشه. چون اکثر این افراد با محتوا و تفاوت محتوای خوب و بد آشنایی دارن. بهتره بدونین محتوای خوب اطلاعات قانع کننده ای هست که یا اطلاع رسانی می کنه، یا با کاربر ارتباط برقرار می کنه و یا سرگرمشون می کنه. تولید محتوا نیز یعنی خلق هر چیز قابل درک و انتشار برای انسان ها در راستای اهداف بازاریابی.

چرا باید از ویژگی های محتوای خوب مطلع باشیم؟

هدف کسب و کارها از تولید محتوا بازاریابی محتوایی هست. بازاریابی محتوا نیز به طور خلاصه به معنی استفاده از محتوا با هدف معرفی برند، کالا و خدمات، جذب مخاطب، تبدیل مخاطب به مشتری هست. بنابراین، هر برند و شغل اینترنتی با استفاده از تولید انواع محتوا قصد داره به اهدافی دست پیدا کنه. به همین دلیل باید از ویژگی های محتوای خوب مطلع باشه تا بتونه محتوای تولید شده رو مورد ارزیابی قرار بده که ایا از فاکتورهای لازم برای کسب موفقیت برخوردار هست یا نیاز به تلاش بیشتر داره؟

آیا نوشتن محتوا برای کاربران ضروی است یا موتورهای جستجو؟

نقش گوگل در زندگی روزمره انسان ها در سراسر جهان در حال افزایش هست و این افزایش استفاده، به این دلیل هست که گوگل اطمینان حاصل می کنه موتور جستجوی اون در هر زمان و هر مکان به کاربران بهترین پاسخ ها رو برای سوالات اون ها میده. با توجه به این دلایل، گوگل و یا هر موتور جستجوی دیگه نیاز به نوشتن محتوای مخصوص به خودش رو نداره. گوگل به کاربران خود خدمات ارائه میده و بنابراین محتوا هم باید برای کاربران ایجاد بشه.

اگه محتوای با کیفیت و مفیدی رو برای کاربران بنویسین، گوگل به شما امتیاز میده. ولی اگه محتوا فقط برای موتورهای جستجو نوشته بشه، این حالت اتفاق نمی افته. گوگل می دونه چجوری محتوای با کیفیت بالا رو تشخیص بده. وجود الگوریتم ها و فاکتورهای رتبه بندی موجود در اون، به دنبال پیدا کردن محتوای با کیفیت و مناسب برای هر جستجوی خاص کمک می کنند. همچنین گوگل توصیه می کنه برای آشنایی با محتوای خوب، دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو رو مطالعه کنین. در حالی که جان مولر از مدیران گوگل معتقد هست که دستورالعمل های ارزیابی کیفیت مستقیما با فاکتورهای رتبه بندی گوگل مرتبط نیست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.